OBJAVITE

FAQ — Česta pitanja

Korisnički račun

Artikli

Servisi i Usluge
  • Verifikacija - potreba, koristi i načini verifikovanja.
Prilikom potražnje, kupovine i prodaje na virtuelnom tržištu, velike pogodnosti će Vam pružiti prethodna verifikacija stavki na profilu. Potreba za verifikovanjem je proizašla iz nemogućnosti poznavanja svih drugih osoba na tržištu. Povezanost korisničkog profila za broj mobitela, e-mail, te fiksiranu adresu stanovanja će drugim korisnicima sigurno biti dodatni plus dok obavljaju pregled ponuda za njihov artikal. Naše korisnike podstičemo upravo sa ta 3 tipa verifikovanja. O načinima njihovog uspostavljanja, više smo objasnili u dijelu pod nazivom "Ažuriranje profila i radnje", a koji možete pronaći u pomoćnom meniju sa lijeve strane.
 
U cilju da opravdamo Vaše povjerenje, toplo Vam preporučujemo da verifikujete Vaš nalog kako bi i drugi članovi ovog internet prostora imali više povjerenja kada dođu u direktni ili indirektni kontakt sa Vama.
  • Želim privući prodavače i kupce da sa mnom obavljaju transakcije „na-daljinu“.
Online tržište kao osnovnu pretpostavku ima dobre moralne vrijednosti svih ljudi koji učestvuju. S toga dobar, odgovoran, pošten, iskren, realan, tačan i ljudski odnos prema drugim korisnicima Vam samo može biti od pomoći.

PIK tim je kao preventivne mjere, onoliko koliko je dopušteno uveo tri načina približavanja svijetu Prodaje i Kupovine, a tiču se verifikacije profila, a oni su:

- Verifikacija e-maila
- Verifikacija mobitela
- Verifikacija adrese 
 
Sve što je potrebno za uspješnu verifikaciju e-mail adrese jeste Vaš pristup e-mailu kojeg ste naveli u postavkama profila, te prateći sljedeće upute.
 
- Posjetite POSTAVKE verifikacije klikom ovdje.
- Unesite e-mail i broj telefona u predviđeno polje, zatim spasite promjene;
- Posjetite link za verifikaciju, klikom ovdje 
- Kliknite na "Pošalji verifikacijski e-mail", ili "Pošalji kod";
 
- Pritisnite na link koji Vam stigne u e-mail poruci;
 
 
 
- Kada uspješno izvršite verifikaciju, dobit ćete potvrdu kao na slici:
 
 
Ukoliko i nakon više pokušaja Vaši zahtjevi za verifikacijom ne prolaze, moguće je da niste unijeli ispravnu e-mail adresu ili da nemate pristup istoj.
Moguće je da elektronska poruka od Pik.ba stigne u Vaš "JUNK" ili "SPAM" folder.

UPUTSTVO: Kako napraviti e-mail adresu? - pogledaj
  • Ne mogu verifikovati broj telefona
Kod većine korisnika ova opcija bez problema funkcioniše, međutim, desi se da ne primite poruku sa kodom za verifikaciju. Naši prijedlozi su da očistite inbox kako bi mogli primiti jednu poruku, odnosno ako ni to nije slučaj, onda da isti proces pokušate kada prođu 24 sata. Ukoliko i nakon tog perioda Vaša verifikacija ne uspije, kontaktirajte nas putem kontakt forme , te navedite da je vezano za verifikaciju.
 
  • Gdje ukucati kod za verifikaciju telefona?

Ukoliko ste dobili SMS poruku na Vaš broj, a ugasili ste prozor koji Vam je bio otvoren za unos koda za verifikaciju telefona, možete to učiniti naknadno tako što odete na POSTAVKE a zatim ispod polja za unos broja telefona pritisnite na "Verifikuj sada".