OBJAVITE

Turbina za PEUGEOT 307 407 308 1.6 Hdi 80 KW 110KS

Turbina za PEUGEOT 307 407 308 1.6 Hdi 80 KW 110KS

Kategorija

Osnovne informacije

Cijena

300 KM

Količina

1

Stanje

Novo

Obnovljen

Prije 8 dana

OLX brza dostava

ZAPOČNI NARUDŽBU

Brend

Detaljne informacije

Vrsta
Dizel
Fabričke/Originalne

Ostale informacije

Vrsta oglasa
Prodaja
Datum objave
OLX ID
6431714
Obnovljen
Prije 8 dana
Broj pregleda
14239

Zamjena

Korisnik ne želi zamjenu za ovaj artikal.

Turbina za PEUGEOT 307 407 308 1.6 Hdi 80 KW 110KS



Kratki opis

TURBINA ZA PEUGEOT 1.6 HDI i FORD 1.6 TDCI

Detaljni opis

POPRAVAK TURBINA ZAMJENOM CENTRALNOG SKLOPA ZA PEUGEOT 1.6 HDi

U PONUDI IMAMO ORIGINALNE CENTRALNE SKLOPOVE MITSUBISHI ZA 1.6 HDI 66 KW / 90ks
Što je Centralni sklop, pitate se?

Centralni sklop je centar okretne skupštine.
Centralni sklop je jezgra turbokompresora. Ona sadrži sve ležaje, kolo kompresora kao i kolo turbine s osovinom koja je prethodno balansirana i spremna za ugradnju.

Popravak turbine zamjenom centralnog sklopa je najisplativiji i najjednostavniji način za vaš turbokompresor ili automobil.

Uz zamjenu ove komponente (umjesto zamjene cijelog turbokompresora) u mogućnosti ste imati značajne uštede (nema potrebe kupovati novi turbokompresor).

Zašto kupovati cijele NOVE TURBINE I POLOVNE kad ugradnjom novog srca / ketridža u vaše staro kućište turbine, možete imati novu turbinu.

Čišćenjem, pjeskarenjem kućišta i ugradnjom našeg novog uloška / srca turbine dobijate novu turbinu.
Svi ketridži/srca su original iz tvornice i nisu reparirani, posjeduju SGS certifikat kvalitete, BALANSIRANI I TESTIRANI su do 250 000 okretaja.

POPRAVKU TURBINA VRŠIMO ZAMJENOM KOMPLETNOG CENTRALNOG SKLOPA PROZVOĐAČA MELETT (http://www.melett.com/)
MADE IN UK (ENGLESKA)!!! NISU KINESKI!!!

INFO TEL: 063 666 345

GARANCIJA PISMENA 1 god.
UZROCI OTKAZIVANJA TURBOKOMPRESORA

Većina kvarova na turbokompresoru izazvana je problemima izvan turbokompresora. Ukoliko je turbokompresor neispravan, veoma je važno, pored zamjene turbokompresora, utvrditi i otkloniti uzrok kvara turbokompresora, kako se ugrađeni turbokompresor ne bi ponovo pokvario. Po preporukama najvećih svjetskih proizvođača turbokompresora Garrett, Holset, Borg Warner (KKK i Schwitzer), MITSUBISHI i IHI a na osnovu dugogodišnjeg iskustva u remontovanju turbokompresora, izvršen je pregled Vašeg turbokompresora i utvđeno je sljedeće:

Ulazak stranog tjela sa filtera za zrak

Oštećenje turbokompresora je izazvano ulaskom stranog tjela u kućište kompresora. Strano tjelo je oštetilo kompresorsko kolo sa čeone, ulazne strane koje se ogleda u lomljenju lopatica. Ovo oštećenje prouzrokuje pojavu debalansa rotora turbokompresora i samim tim i trošenje ležajeva i zaptivnih karika turbokompresora. Kao krajnji rezultat imamo potrošnju ulja, motor nema snagu i pojavljuje se crni ili bjeli dim na auspuhu. Ovu pojavu često prati i piskav zvuk u radu turbokompresora. Strano tjelo se u usisnoj grani može naći usljed oštećenja filtera za zrak, usljed rupe ili pukotine na crijevima za zrak ili ako su propale šelne na spojevima crijeva, ili ukoliko nije očišćena instalacija prilikom prethodnog remonta turbokompresora.



Na slici je prikazano kompresorsko kolo oštećeno krupnijim stranim tjelom
Na slici je prikazano kompresorsko kolo oštećeno stranim tjelom
Prije ponovne ugradnje turbokompresora potrebno je pronaći odakle je turbokompresor uvukao strano tjelo i eliminirati mogućnost ponavljanja iste neželjene pojave,a to znači prekontrolirati i isprati crijeva usisne grane, provjeriti i po potrebi zamjeniti šelne na crijevima i zamjeniti filter za zrak, u protivnom ponovo će doći do istog kvara.


Na slici je prikazano kompresorsko kolo oštećeno prašinom

Ulazak stranog tjela sa motora
Do oštećenja turbokompresora, došlo je usljed ulaska stranog tjela u zonu rotacije turbinskog kola. Strano tjelo je moglo doći iz bloka motora (dio ventila, sjedište grijača ili vodilice), ali također, isti kvar može prouzrokovati i krzanje unutrašnjih zidova ispušne grane. Oštećenje rotora turbine dovodi do debalansa rotora turbokompresora, i samim tim i trošenje ležajeva i zaptivnih karika turbokompresora, pa se pojavljuje potrošnja ulja, motor nema snagu i pojavljuje se bijel ili plav dim na auspuhu.


Na slici je prikazan rotor oštećen stranim tjelom, sa naslagama čađe
Ovu pojavu često prati i piskav zvuk u radu turbokompresora, a najčešće se ošteti i kompresorsko kolo. Prije ponovne ugradnje turbokompresora potrebno je pronaći odakle je došlo strano tjelo u turbokompresor i tako eliminirati uzrok kvara. U protivnom ponovo će se doći do istog oštećenja. To znači prekontrolirati ispušnu granu i provjeriti stanje motora.


Na slici je prikazan rotor oštećen stranim tjelom

Blokada motorne kočnice / katalizatora

Demontažom turbokompresora utvrđeno je oštećenje karakteristično za pojavu djelimičnog ili potpunog začepljenja cjevi za odvod ispušnih plinova (auspuha). Djelomično ili potpuno začepljenje cjevi stvara veliki pritisak ispušnih plinova u turbinskom kućištu, i pošto ispušni plinovi ne mogu nesmetano da odlaze iz motora, guraju rotor turbokompresora naprijed, ka kompresorskoj strani. Na čeonoj strani turbinskog kola vide se tragovi nedozvoljenog habanja turbinskog kola o zaštitnik plamena, pa turbokopresor propušta ulje. Sve ovo prouzrokuje gubitak snage motora i potrošnju ulja, bijel ili plavi dim na auspuhu. Uzrok kvara je neispravna (blokirana) motorna kočnica (neispravan cilindar kočnice ili je zapekla osovina leptira motorne kočnice), ili je neko strano tjelo blokiralo auspuh.
Prije ponovne ugradnje turbokompresora mora se otkloniti uzrok kvara, a to je u ovom slučaju motorna kočnica i prekontrolisati cijevi auspuha.


Oštećenje rotora turbokompresora izazvano začepljenjem auspuha

Začepljenje katalizatora
Na putničkim vozilima u auspuhu motora ugrađen je katalizator. Vremenom usljed taloženja gareži i čađe, dolazi do djelimičnog ili potpunog začepljenja katalizatora. Djelomično ili potpuno začepljenje cijevi stvara veliki pritisak ispušnih plinova u turbinskom kućištu, i kao u prethodnom slučaju ovo prouzrokuje gubitak snage motora i potrošnju ulja, bijeli ili plavi dim na auspuhu i oštećenje radnih kola rotora turbokompresora.

Pritisak ulja u karteru motora
Demontirani turbokompresor ima kvar koji se ogleda u potrošnji ulja, a prema obliku i vrsti oštećenja djelova pouzdano je utvrđeno da motor na kome je ugrađen ovaj turbokompresor ima efekat visokog pritiska ulja u karteru motora. Ovaj kvar turbokompresora prate i simptomi kvara na motoru kao što su gubitak snage, velika potrošnja ulja i bijeli ili plav dim na auspuhu. Karakterisitični znaci nasilnog propuštanja su pojavljivanje "živog ulja" na turbinskoj strani. Kućište kompresora je u usisnoj zoni zaprljano uljem, pa s obzirom da turbo usisava zrak, spomenuto ulje može doći samo sa oduška motora, tzv. "iberlaufa". Ukoliko pregledate usisno crijevo vidjet će te da se ulje prostire od oduška prema turbokompresoru. Usljed nekog problema na motoru pojavljuje se povišeni pritisak u karteru motora. Povišeni pritisak podiže nivo ulja u karteru, pa se "živo ulje" pojavljuje na odušku motora i istovremeno, pošto je turbokompresor povezan sa karterom motora preko odvoda ulja turbokompresora pritisak ulja oprerećuje zaptivne karike u turbokompresoru, pa ulje nasilno prolazi na zaptivnim karikama iako one nisu fizički oštećene. Vremenom povišeni pritisak ulja u karteru oštećuje zaptivne karike turbokompresora, pa je neophodan remont turbokompresora.
Kod ove vrste kvara, obično veći dio potrošnje ulja je na motoru, a manji dio na turbokompresoru, pa se remontom turbokompresora ne rješava kompletan problem potrošnje ulja.


Na slici je prikazan utjecaj pritiska ulja u karteru motora na turbokompresor

Do pojave povišenog pritiska u karteru može doći usljed najrazličitijih uzroka:
Zapušen odušak motora (iberlauf). Kod ovog slučaja usisno crijevo na turbokompresoru je suho.Cijev za odvod ulja iz turbokompresora do kartera: presavijena, zapušena, smanjen protok, mora imati odgovarajući ugao za odvod ulja.Zaprljan filter zraka
Previsok unutrašnji pritisak u motoru, kao rezultat istrošenosti djelova i sklopova motora; (pohabane karike i drugi djelovi motora). Prije ponovne ugradnje turbokompresora mora se rješiti problem povišenog pritiska ulja u karteru. Bilo da, na takav motor, ugradite vaš remontovan ili drugi nov turbokompresor desiti će se isto: turbokompresor će nasilno propuštati ulje.
Prljavo ulje
Demontažom centralnog sklopa turbokompresora utvđeno je veliko trošenje kliznih površina ležajeva i osovine turbokompresora. Jasno se vide tragovi trošenja - brazde na karakterističnim mjestima, usljed prljavštine u ulju za podmazivanje. Ulje se kontaminira produktima sagorjevanja i opiljcima djelova motora. U zavisnosti od stupnja zaprljanosti ulja, vremenom dolazi do povećanja zazora između ležajeva i osovine što prouzrokuje trošenje zaptivnih karika i pojave debalansa roto grupe turbokompresora, pa čak i do kačenja lopatica turbinskog i kompresorskog kola o kućišta turbokompresora. Turbokompresor troši ulje, motor nema snagu i pojavljuje se bijeli ili crn dim na auspuhu. Prilikom montaže crijeva sa priključcima za dovod i odvod ulja ne smije se koristiti zaptivna masa, već zamo orginalni dihtunzi.


Na slici je prikazan radijalni ležaj oštećen prljavim uljem

Prljavo ulje nakon izvršenog generalnog remonta motora
Prilikom velikih popravki, kao što je generalni remont motora, kada se izvrši demontaža motora, često zaostali opiljci od remonta dospjevaju u ulje i troše i cijeli motor. Pošto se rotor turbine okreće nekad i po 50 puta brže od ostalih osovina na motoru trošenje ležaja na turbu je mnogo veće i brže. Nakon završetka generalnog remonta obavezno dobro isprati karter motora. Prije ponovne ugradnje turba mora se otkloniti uzrok kvara. Potrebno je obavezno zamjeniti ulje i filter za ulje i očititi karter motora, u protivnom ponovo će doći do istog kvara .


Na slici je prikazano oštećenje osovine turba prouzrokovano prljavim uljem

Prekid podmazivanja
Demontažom centralnog sklopa turbokompresora utvđeno je oštećenje kliznih površina ležajeva i osovine sa turbinskim kolom. Pored tragova trošenja karakteristična je i promjena boje osovine na mjestu trošenja. Loše podmazivanje ili prekid podmazivanja turba prouzrokuje trošenje i povećanje zazora između ležajeva i osovine. Vremenom dolazi do pojave debalansa roto grupe, trošenje zaptivnih karika, pa turbo troši ulje. Kao posljedica tog debalansa rotora i oštećenja lopatica radnih kola, motor gubi snagu, a na auspuhu se pojavljuje plavi ili crn dim. Često ovaj kvar izaziva lom rotora turbokompresora. Do prekida podmazivanja može doći usljed začepljenja kanala za podmazivanje krupnim opiljcima u ulju, diht masom ili usljed kvara na motoru.


Na slici je prikazano oštećenje osovine turbokompresora prouzrokovano prekidom podmazivanja
Prije ponovne ugradnje turba moraju se provjeriti crijeva za dovod ulja, zamjeniti ulje i filter za ulje i izvršiti ispiranje kartera motora, u protivnom ponovo će doći do istog kvara.

Okretanje rotora iznad dozvoljenog broja obrtaja
Demontažom i pregledom djelova turbokompresora, utvrđeno je da je do kvara turbokompresora došlo usljed okretanja rotora turbokompresora iznad dozvoljenog broja obrtaja. Kod starijih tipova turbokompresora koji nemaju VSG ventil, do kvara ovog tipa dolazi usljed poremećaja u sistemu sagorjevanja goriva i tada se javlja veći pritisak i temperatura ispušnih plinova od predviđenog. Pri visokim brojevima obrtaja rotora u materijalu rotora javljaju se unutrašnja naprezanja koja prouzrokuju lomljenje lopatica rotora, ležajevi u turbokompresoru ne mogu da izdrže tolika opterećenja i često dolazi do pucanja radnih kola rotora turbokompresora. Turbokompresori koji poseduju VSG ventil, predviđeni su da rade pri većim brojevima obrtaja nego prethodno spomenuti. Uloga VSG ventila je da kada pritisak ispušnih plinova u turbokompresoru dostigne kritičnu, najviše dozvoljenu vrjednost, preusmjeri ispušne plinove izvan zone okretanja rotora i na taj način smanji broj obrtaja rotora turbokompresora.

Na slici je prikazan karakterističan lom radnog kola turbokompresora
Kod novije generacije turbokompresora koji posjeduju varijabijalnu geometriju pored spomenute uloge VSG/elektromagnetni ventil regulira i količinu i pritisak ispušni plinova u toku rada turbokompresora. U slučajevima kada je VSG ventil oštećen ili kada se vrši nestručno podešavanje VSG ventila, dolazi do toga da se se rotor tubokompresora okreće većim brojem obrtaja od maksimalno dozvoljenog. Motor troši ulje i gubi snagu, a turbokompresor u radu ima piskav zvuk. Često dolazi i do loma rotora turbokompresora usljed unutrašnjih opterećenja. Kod turbokompresora sa varijabilnom geometrijom dolazi do oštećenja rotora, varijabilne geometrije i centralnog kućišta turbokompresora, pa je jedino rješenje zamjena postojećeg novim turbokompresorom.

Visoka temperatura ispušnih plinova



Na slici je prikazan utjecaj visoke temperature na rotor turbokompresora
Oštećenje turbinskog kola sa osovinom je izazvano previsokom temperaturom ispušnih plinova. Uzrok ovog kvara turbokompresora je u nepravilnom sagorjevanju u motoru. Ovaj kvar je posljedica neispravnog rada sistema za napajanje gorivom ili nepravilno podešenog sagorjevanja. Visoka temperatura na rukavcima osovine prouzrokuje sagorjevanje ulja, pa kažemo da ulje "koksira". Pri visokim temperaturama materijal zaptivnih karika gubi svoja svojstva, trošenje ležajeva je ubrzano pa turbokompresor troši ulje. Dešava se i lom lopatica rotora turbokompresora ili pucanje kućišta turbine. Izgorjelo ili napuklo kućište turbine prouzrokuje propuštanje ispušnih plinova , pa se u radu turbokompresora čuje piskav zvuk, motor nema snagu i pojavljuje se crni dim na auspuhu. Prije ponovne ugradnje potrebno je prekontrolirati rad sistema za napajanje gorivom, i zamjeniti ulje i filtere za ulje i zrak.

Ova stranica koristi kolačiće (eng. Cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom korištenja OLX.ba stranice prihvatate uvjete korištenja.