OBJAVITE

Ugradnja plina u automobile BRC-No1

Ugradnja plina u automobile  BRC-No1

Kategorija

Osnovne informacije

Količina

1

Obnovljen

Prije 3 dana

Detaljne informacije

Atest spremnika autoplina
Ostale autokozmetičarske usluge
Servis autoplina
Ugradnja autoplina (LPG)

Ostale informacije

Vrsta oglasa
Prodaja
Datum objave
OLX ID
5394513
Obnovljen
Prije 3 dana
Broj pregleda
74273

Ugradnja plina u automobile  BRC-No1



Kratki opis

KREDIT 12 MJESECI BEZ ŽIRANATA!!!

Detaljni opis

 

 

GAS SISTEM d.o.o. UVOZNIK ZA BiH  BRC PLINSKE OPREME RENOMIRANOG ITALIANSKOG PROIZVODJACA!!!

BRC-No1 u SVIJETU- GAS SISTEM D.O.O 065/379-379               

  

 

Ugradnja plina u automobile TFSI I FSI 4 cil.učešće benzina 5%.primjer ako troši 10l plina trošiće i 0,5l benzina.SISTEM SE ISPLATI ZA 22000km.

 

UGRADNJA BRC PLINSKE OPREME ZA AUTOMOBILE GARANCIJA OD 2 GODINE DO 5 GODINA

ORGINAL BRC uredjaj

Besplatne konsultacije i tehnički savjeti(za sve koji posjeduju BRC opremu u svom automobilu), Orginalna BRC garantna i servisna knjižica

BRC sertifikat

PREDNOST BRCa NAD DRUGIM PROIZVOĐAČIMA PLINSKE OPREME JE MANJA POTROŠNJA PLINA I BOLJA SNAGA VAŠEG AUTOMOBILA.NAŠA OPREMA SE OTPLAĆUJE ZA od13000km. do 22000km

 

BRC JE NAJVECI TALIJANSKI PROIZVODJAC PLINSKE OPREME.


SLIKE KOJE SU OBJAVLJENE SU MALI DIO ONOGA ŠTO SMO UGRADILI.

 

 

Gas Sistem d.o.o. 11 godina se bavi ugadnjom uređaja i opreme u automobile za pogon na PLIN, servisiranjem i prodajom uređaja i opreme za plinsku instalaciju.

Ugrađujemo opremu najkvalitetnijeg proizvođača i lidera u svijetu Italijanski BRC, sa kojim imamo ugovor i kao njihov ovlašteni serviser i distributer posjedujemo sertifikt, obučeno, stručno i ljubazno osoblje koje će odgovoriti na sva vaša pitanja i zahtjeve.

 

 

 

klikni za uvecan prikaz

 


Tehnička dostignuća BRC-a

BRC već je 1997 prvi razvio sistem poznat kao direktno plinsko ubrzigavanje Fly injection(Sequent), prvi plinski sistem koji radi u simbiozi s benzinskom upravljačkom jedinicom vozila. Puno godina kasnije, isti sistem primijenili su ostali proizvođači.


Godine 2005., BRC je prvi implementirao prvi plinski uređaj Sequent direct injection za novija vozila koja imaju direktno benzinsko ubrizgavanje poznati kao FSI Wolkswagen.

 

 

Sudar?Sve cijevi profesionalno ugrađenog orginalnog uređaja imaju ventil

za lom cijevi

 

 

klikni za uvecan prikaz

 

REZERVOAR ZA:

Benzin se pravi od običnog lima debljine 0.5mm

Plin se pravi od čeličnog lima debljine 4mm

Uslov za sigurnost su orginalne cijevi i oprema.Sve što se ugradi u vaše vozilo je proizvodnja BRC Italija.

 

EKONOMIČNOST

Cijena pređenog kilometra je 50% niža u odnosu na benzin.

Trajanje svjećica 100% duže

Trajanje ulja do potrebne zamjene 50% duže

Vijek motora - u prosjeku duži 30 do 50%.

 

CIJENA

U automobile sa 4 cilindra( SEQEUNT PLIN)- od 1300KM sa ATESTOM.

U automobile u koje ide klasicni sistem- karburator, poluainšpric, ainšpric - od 600KM + atest 175KM.

 

 

 

1. ZAŠTO UGARDITI PLINSKU INSTALACIJU?

 

Najveća prednost upotrbe plina je daleko niža cijena plina u odnosu na benzin.

Ušteda je od 50% do 70% što zavisi od ugrađenog sistema.Ugradnja uređaja i opreme se otplati ve ć nekon 5 do 8 hiljada pre đenih kilometara za vozila sa karburatorskim i injection motorom bez benzinskog kompjutera i lambda sonde i od 13 do15 hiljada kilometara za motore sa ugrđenim SEQEUNT sistemom.

 

2. BEZBJEDNOST?

 

Svakako pitanje koje mnoge muči. O ovom se može dosta reći. Plin je bezbjedniji od benzina 43 puta,zapaljiv u koncentraciji tek u odnosu 3:7, a benzin 1:100. Pođimo redom:

BOCA: koja se danas proizvodi i koristi za auto-plina zadovoljava stroge norme i ispituju se na pritisku od minimalno 30 bara, dok je pritisak u boci između 5 i 8 bara. Boca se pravi od čeličnog lima debljine 3-5 milimetara, a benzinski rezervoar uglavnom od plastike debljine 1 mm. Boca se steže kaiševima 30x2 mm.ili vijcima m12.

MULTIVENTIL I KUTIJA MULTIVENTILA:
multiventil se montira na bocu i reguliše tocenje i dozira ispustanje plina prema motoru. Dozvoljava punjenje boce do 80%, jer se plin na višim temparaturama širi i povećava mu se pritisak, a sigurnosni ventil se otvara i ispušta višak plina. Multiventil prepoznaje udarac i promjenu smješe (nekontrolisano curenje plina) i u tom slučaju zatvara sigurnosni ventil. Kutija multiventila hermetički zatvara multiventil i kod curnja plina ili otvaranja sigurnosnog ventila kroz dva oduška plin izlazi van automobila.

CIJEVI: moraju biti bakarne i namjenske za plinsku instalaciju. BRC-ove cijevi koje se ugrađuju u servisu "GAS SISTEMA" su metanske 3x kaljene sa plastičnom zaštitom i atestirane su na 240 bara pritiska. (obratite pažnju na cijevi koje vam se ugrađuju jedan od majstorskih trikova su cijevi od klima uređaja za domćainstvo, to nikako ne smijete dozvoliti).

 

USLOV ZA SIGURNOST SU ORIGINALNI UREĐAJI I MULTI VENTIL NA BOCI , CIJEVI I CRIJEVA!!!

 

 

3. DALI JE PLIN ŠTETAN ZA MOTOR?

 

Toplotni režim rada motora je niži kada motor kao pogonsko gorivo koristi plin,motor se ne zagrijava kao na benzinu,rashladni sistem je mnogo efikasniji i ne dozvoljava njegovo pregrijavanje. Plin potpuno sagorjeva i ne stvara nikakve nus produkte poput čađi i gareži, nema korozivnih sumpornih jedinjenja ni antidetonacijonih aditiva, nema kondenzacije na karikama, nesmanjuja mazivnost uljnog filma, ne razrjeđuje ulje. Rad motora je mirniji i tiši što će vožnju učiniti prijatnijom.

Plin ne samo da nije štetan za motor već će produžiti njegov vijek za 30-50%. Ulje će trajati duže 50% do potrebne zamjene, a svjećice 100% duže.

 

4. U KOJA SE VOZILA MOŽE UGRADITI PLIN?

 

Plin se može ugarditi u skoro sva vozila. Mali je broj, svega nekoliko, benzinskih motora u koja se ne mogu konvertovati za pogon na Plin. Plin se može instalirati čak i u dizel motore, ali je ekonomski neisplativo.

 

5. KOJE SU VOZNE OSOBINE AUTOMOBILA NA PLIN?

 

Pod predpostavkom da vam je vozilo u vrlo dobrom ili odličnom stanju sa pravilno ugrađenim uređajem,kod karburator, monotronik i injection motora bez benzinskog kompjutera,snaga je manja da je to pri normalnoj vožnji neosjetno 5%-10%,a potrošnja se povećava 10%-20%.Motori sa ugrađenimBRC-ovim LAMBDA KONTROL SISTEMOM (injection motori sa labda sondom, benzinskim kompjuterom i željeznom usisnom granom) gube do 10% snage, a potrošnja se povećava do 15%, dok vozila sa ugrađenim BRC SEQUENT SISTEMOM gube do 5% snage motora.

 

6. DA LI SE OSJEĆA MIRIS PLINA U AUTOMOBILU?

Kad su uređaj i instalacija pravilno ugrađena gas se ne smije osjećati u kabini automobila. Po nekad osjetimo gas iza automobila koji ga koristi kao pogonsko gorivo što ne znači da mu nekontrolisano ističe gas već da mu je nepravilno podešena smješa i da je sagorjevanje nepravilno.

 

7. KAKO TO RADI?

 

Plin je u boci(rezervoaru) u tečnom stanju pod pritiskom koji je 5-8 bara i koji varira u zavisnosti od vanjske temparature i količine plina u boci.Plin pod pritiskom kroz bakarne cjevi preko plinskog elektroventila, koji ima ulogu da zatvara i otvara dovod g asa i koji u sebi ima filter za tečni plin, propušta plin do isparivača koji je ujedno i reduktor. Isparivač ima ulogu prevođenja plina iz tečnog u gasovito stanje. S obzirom da svaka tečnost tokom procesa isparavanja oduzima toplotu od okoline isparivač se priključuje na rashladni sistem motora da bi stalno bio ugrijan. Kod vakumskih sistema važi da odatle pa na dalje prema motoru nema više pritiska. Preko usisne grane, kad motor radi, stvara se podpritisak i pomjeranjem membrane u isparivaču se dozira koliko će plina motor uvući u usisnu granu. Mješanje plina i vazduha se vrši u mješaču koji se nalazi na grlu karburatora ili na usisnoj grani. Mješač ima vrlo važnu ulogu, mješa plin sa vazduhom, pravi optimalnu smješu za sagorjevanje i pod optimalnim uglom ih vodi u cilindar. Svaki cilindar uvlači mješavinu plina i vazduha koliko mu je potrebno.

U instalaciji koja se ugrađuje postoji još i elektroventil benzina, a uloga mu je da prekine dotok benzina. To se kod karburatorskih vozila vrši manuelno iz kabine preko prekidača koji je sastavni dio instalacije.

Kod motora koji su opremljeni elektronskim sistemom za ubrizgavanjem goriva ulogu elektroventila mjenja elektronski modul (modulator ili emulator). Povezuje prekidač sa benzinskim diznama i preko njega se kontroliše protok benzina. Prebacivanje kod ovih sistema sa benzina na plin je automatsko.

Kod sekvencionalnih sistema za svaki cilindar postoji brizgaljka ili dizna koja ubacuje plin na sami ulaz u cilindar i to samo onoliko koliko je cilindru potrbno.

 

 

 

8. ODRŽAVANJE?

 

Autoplinski uređaj, pod uslovom da se pridržavate uputstva servisera, zahtjeva minimalno održavanje. Plinski filter je potrebno na 10000 kilometara očistiti, a na 20000 zamjeniti. Isparivač bi se trebao servisirati na svakih 60000 pređenih kilometara.

 

 

 

 

 

 https://m.youtube.com/watch?v=Bx6-mC3BRgk

Ulica: Stevana Bulajića 134 c
Banja Luka, RS (Bosna i Hercegovina)

Tel./ Faks: 00387 (0)51/463-537

GSM: 00387 (0)65/379-379
E-pošta: info@gassistem.com

 

 

 

 

www.gassistem.

com

 

Ova stranica koristi kolačiće (eng. Cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom korištenja OLX.ba stranice prihvatate uvjete korištenja.