Obrada i remont radilica za sve vrste motocikala 2t i 4t,ugradnja novih klipnjaca
Informacije na broj 065/859-767 VIBER
Radilica je najopterećeniji deo motora koji ima zadatak da pravolinijsko promenljivo kretanje klipa pretvori u kružno i da celu razvijenu snagu u cilindru prenese na menjač. Radilica radi u jako teškim uslovima rada (visoki obrtaji, povišene temperature). Kao takav deo mora biti 100% ispravna, da dobije odgovarajuće ulje, propisanu količinu, ulje i filtar ulja da se redovno i pravovremeno menjaju.
Kako dolazi do habanja (oštecenja) radilice?
Kod dvotaktnih motora glavni ili najčešći razlog propadanja ili zaribavanja radilice je:
Vožnja sa čistim gorivom (bez ulja)
Vožnja sa neodgovarajucim uljima
Motori sa uljnom pumpom, uljna pumpa koja gura ulje u karburator kada zakaže ili kada se ne kontroliše rezervoar sa uljem i ostane prazan.
Kod četvorotaktnih motora:
Kod nedovoljnog nivoa ulja u motoru
Kod korišcenja neodgovarajućeg ulja za određeni tip motora
Kod neblagovremene zamene ulja i uljnog filtera
U najređim slučajevima kod istrošene uljne pumpe i začepljenog kanala za podmazivanje na radilici