OBJAVITE

Alfa Romeo 156 2.5 V6 lpg Busso

Alfa Romeo 156 2.5 V6 lpg Busso

Kategorija

Osnovne informacije

Cijena

Po dogovoru

Stanje

Korišteno

Obnovljen

Prije 12 dana

Zamjena

Korisnik ne želi zamjenu za ovaj artikal.

Informacije o vozilu

Godište

2002

Kilometraža

220.000

Gorivo

Benzin

Detaljne informacije

Gorivo
Benzin
Broj vrata
4/5
Godište
2002
Kilometraža
220000
Kubikaža
2.5
Tip
Limuzina
Konjskih snaga
200
Kilovata (KW)
142
Masa/Težina (kg)
1450
Pogon
Prednji
Emisioni standard
Euro 3
Veličina felgi
18
Transmisija
Manuelni
Broj stepeni prijenosa
6+R
Boja
Siva
Muzika / ozvučenje
CD-MP3
Registrovan do
11/2019
Posjeduje gume
Ljetne i Zimske
Svjetla
Xenon
Sjedećih mjesta
5
ABS
Airbag
Alu felge
Centralna brava
Daljinsko otključavanje
El. podizači stakala
Električni retrovizori
Klima
Koža
Metalik
Ocarinjen
Registrovan
Servo volan
Šiber
Prikaži još detalja

Ostale informacije

Vrsta oglasa
Prodaja
Datum objave
OLX ID
32711998
Broj pregleda
829

Alfa Romeo 156 2.5 V6 lpg Busso



Detaljni opis

ALFA ROMEO 156 2.5 V6 24V

Mehanički automobil je u izvanrednom stanju.

 !!! PRIJE 7000 KM URAĐEN VELIKI SERVIS !!!

15.02.2019 na  automobiilu  završena  restauracija poda,s vana i iznutra, unutrašnjih prednjih i zadnjih blatobrana stavljena nova unutrašnja izolacija i vanjska zaštita poda.

U decembru mjesecu zamjenjeni  svi stabilizatori,prednje gornje lafete,zadnje uporne spone,nova sva četiri plinska monroe amortizera,novo vjetobransko staklo,nove sajle ručne kočnice,antifriz,servo ulje i ulje mjenjača.
Zamjenjen ležaj točka i seleni.
  
Registrovan cijelu godinu, benzin + plin seqvent atestovan 5 godina i uredno zaveden u saobraćajnu dozvolu.

Zimske gume 225 45 17 Sava Eskimo HP2 na alu felgama od 8 jota.
Karbonski sport air fiter, aluminijski usis zraka, nov inox FK automotive zadnji lonac,sa fabrickim srednjim loncem koji je lako skinuti da vozilo ima zvuk poput formule, puca na 2000 obrtaja a crveno tek na 7000.
Apex racing nove sportske opruge -35mm.
Strut bar-povezivač muldi.
Profilisana sportska kožna TI sjedišta (turismo internazionale) sa elektro podešavanjem. klima, električni šiber, električni podizači svih stakala i električno podešavanje retrovizora.
Blaupunkt GTX 6 zvučnika + dva visokotonca, panasonic mp3 usb player.

Od ulaganja ostaje samo da se uradi vanjska limarija i auto je bez velikih ulaganja osim malih redovnih  servisa najmanje  4,5 godina.

Bez registracije sam uložio već oko 2000 km u automobil.

Imam još jednu alfu s kojom sam imao nezgodu sa istim motorom u jos boljem stanju sa manje km (iz švicarca ubačen) i sport pack 3 opremom.
Nakon nezgode sam kupio ovu alfu i uradio je još bolje  još ostaje limarija da se uradi vanjska za koju čekam termin ali onda će biti cijena druga naravno jer ce se staviti i ms austria tuning  spojler prednjeg branika koji je sam plaćen 100 eura,drugi zadnji branik i još neke sitnice kako sam zamislio da se auto sredi.
Auto je voženo oko 195 200 kmh na lpg-u i to dok je bilo u dosta lošijem stanju. 

Alfa kao Alfa ako se održava kako treba sigurno će vam pružiti uživanje u svakoj vožnji, sa legendarnom Busso mašinom automobil je pravi grand tourer, koji je željan da se vrti naravno kad se motor zagrije sa zvukom za kojeg kažu da je najbolji zvuk motora ikada (a da nije supercar kategorija) i da samo maserati ima živopisniji zvuk, legendarni maserati v8. 
Kvalitetno 10-60 sintetičko  mobil motorsport ulje ili neko slične kvalitete i sigurno će nadživjeti mnoge godinama mlađe motore.
Iskreno prodao bih vozilo nekom ko prije svega uživa u automobilima, voli ih i tretira kako zaslužuju, kad voze voze u crvenom ali  kad se sipa ulje sipa se ono od 20 km po litri a ne 6 km iz robota. Jer baš zbog sličnih su alfe došle na ovakav nivo gdje likovi koji pročitaju neki post na fb/inst misle da sve znaju o najtrofejnijoj automobilskoj marki na svijetu a sutra mole Boga da im golf 2 upali bez guranja. Sigurno nije najkvalitetnije vozilo na svijetu al nijedno drugo se lakše ne zavoli il zamrzi zavisi od iskustva na kakav primjerak naiđete :D 
Za spomenute "stručnjake" mali čas zvani ALFA ROMEO 156 !
In 1998, an international jury of 56 journalists (40 of whom voted for the 156) representing 21 countries awarded the Alfa 156 the European Car of the Year award;[8] it was described as having a "very refined suspension layout so to offer an impeccable roadholding".[35] The 2.5 V6 engine was awarded with the International Engine of the Year award in 2000.[36] The 156 has won more than 35 awards,[37] including:
  • Technical Innovation Award – Common Rail 1998 – (Autocar – Great Britain)
  • Best Compact Executive 1998 – (What Car? – Great Britain)
  • Best Compact Executive Car 1998 – (Auto Express – Great Britain)
  • Die Besten Autos 1998, Paul Pietsch Preis – Innovation prize for Common Rail, (Auto, Motor und Sport – Germany)
  • Auto 1 Europa 1998 – (panel of engineers, drivers and journalists from the eleven European magazines, headed by Auto Bild)
  • Auto Trophy 1998 – (Auto Zeitung – Germany)
  • Trophee Du Design 1998 – (Automobile Magazine – France)
  • European Award for Automotive Design – (Belgium, 1998)
  • Car of the Year 1998 in Denmark, Spain, Netherlands, Luxembourg, Germany, Portugal, France, and Croatia
  • Car of the Year in South Africa 1999 – (South African Guild of Motoring Journalists)[38]
  • Prix de l’Innovation Technique pour le Common Rail 1997 (France)
  • L’automobile più bella del mondo ("The most beautiful car in the world") 1997 (Italy)
Motorsport[edit]
The 156 competed in various motor racing championships including the World Touring Car ChampionshipEuropean Touring Car Championship and the British Touring Car Championship. The 156 touring car program was run by Fiat Group's partner N.Technology S.p.A., founded as Nordauto Squadra Corse to compete in Italian Touring Car Championship. In 1994 name was changed to Nordauto Engineering and 2001 to N.Technology.[39]
In 1998 Alfa Romeo offered for sale the 156 Group N version for the track.[12] The 156 Group N had no carpets, seats or upholstery, but included additional track safety devices.
The following titles have been won by 156 drivers:
"In August 2011 EVO magazine wrote that "the original Alfa Romeo V6 was the most glorious-sounding six-cylinder road engine ever,"[10] while the British Classic & Sports Car magazine described it as "the best sounding engine this side of a Maserati V8.""
 
Zamjena je moguća samo za jače i mlađe sportsko vozilo benzin ili turbo benzin - prednost naravno Alfa Romeo, 3.0 3.2 . !!!