OBJAVITE

Helikopter R44 Raven II, škola letenja u Beogradu

Helikopter R44 Raven II, škola letenja u Beogradu

Kategorija

Osnovne informacije

Cijena

555.000 KM

Količina

2

Stanje

Korišteno

Obnovljen

20.02.2019 u 10:05

Stanje artikla

Helikopter u letnom stanju, promo let po posebnoj cijeni se zakazuje na broj telefona +381 65 290 29 29 - Goran (Viber, WhatsApp), cijena za promo let od 5 minuta je 100 eura za najviše 3 osobe ukupne težine do 250 kg, let se može zakazati svakim danom uključujući i dane vikenda, škola letenja posjeduje sve potrebne dozvole i sertifikate za školovanje pilota, kao i iskusan nastavnički kadar.

Zamjena

Korisnik ne želi zamjenu za ovaj artikal.

Brend

Ostale informacije

Vrsta oglasa
Prodaja
Datum objave
OLX ID
31935411
Broj pregleda
62662

Helikopter R44 Raven II, škola letenja u Beogradu



Uslovi prodaje

Helikopter je odmah raspoloziv sa mogucnoscu skolovanja pilota na ovom helikopteru do PPL (H) ili CPL (H), ili do zvanja instruktora letenja FI (H), školovanje pilota se izvodi u Dobanovcima kod Beograda s tim da se letačka obuka na helikopteru može organizovati i u BiH.

Kratki opis

Helikopter R44 Raven II, škola letenja za pilote helikoptera

Detaljni opis

REGISTRACIJSKA OZNAKA:  YU-HFK, SERIJSKI BROJ: 10335, GODINA PROIZVODNJE: 2004, BOJA: CRNA, GENERALNI REMONT: 2016, UKUPNO VRIJEME LETENJA(TTSN) 2200 ČASOVA, VRIJEME LETENJA OD GENERALNOG REMONTA(OVERHAUL) (TTSO): 400 ČASOVA, PREOSTALO VRIJEME LETENJA: 1800 ČASOVA I/ILI 10 GODINA , ODRZAVANJE: U OVLAŠTENOM ROBINSON HELICOPTERS SERVISU - BALKAN HELICOPTERS doo. - Dobanovci (Beograd), CIJENA: 550,000.00 KM (283,000.00 EUR), INFORMACIJE NA BROJ: +381 65 29 0 29 29 (Viber, WhatsApp), e-mail: helimasterserbia@gmail.com

 Nakon kupovine helikoptera mogućnost školovanja na njemu, ili možete da postanete pilot helikoptera i bez kupovine , sve informacije na prikazani broj telefona i E mail, naravno, školovanje (letački dio obuke) može da se izvede u Beogradu ili u Bosni i Hercegovini.

U nastavku je procedura za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera:

1. Koliko je vremena potrebno?


Vrijeme potrebno za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera zavisi od niza faktora kao što su:

  • da li pohađate obuku u kontinuitetu sa vašim maksimalnim angažovanjem ili povremeno;
  • dostupnosti helikoptera;
  • vremena (povolnih meteoroloških uslova za letenje) i;
  • naravno vaše finansijske situacije.
  • Prosječan student će bitu spreman za završni ispit za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera (PPL (H)) nakon otprilike 55-60 sati provodenih u vazduhu. Ako završi obuku sa povremenim angažovanjem, recimo jedan sat sedmično, to će potrajati nešto više od 12 mjeseci. Obuka "u kontinuitetu" trajala bi oko 3-4 mjeseca.


Obuka stečena u drugim ATO (Approved Training  Organisation) može biti priznata i u ATO HELIMASTER po prethodnom odobrenju nadležnih vazduhoplovnih vlasti. Vlasnicima pilotske dozvole ili odgovarajućih ovlašćenja za avione, ultralake avione, ultralake vazduhoplove sa fiksnim krilima i pokretnim aerodinamičkim kontrolnim površinama koji djeluju u sve tri dimenzije, ultralake helikoptere, žiroplane, jedrilice, jedrilice sa sopstvenim pogonom ili samopoletajuće jedrilice, može se priznati 10% ukupnog naleta ostvarenog kao PIC na takvim vazduhoplovima, ali maksimalno do 6 sati u nalet koji se zahtijeva za dobijanje PPL(H).
 
2. Koliko će to koštati?  
                                
Trošak obuke za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera će biti značajan faktor u donošenju odluke o školovanju. Cijena će varirati u zavisnosti od tipa vazduhoplova na kom letite (sofisticiraniji helikopter/l-veća cijena), koliko često letite (vršenje obuke tokom dužeg perioda uvijek će značiti više sati kako bi se postigao cilj) i brzine kojom učite. 
 

Slijedi grubi prikaz cijene dobijanja dozvole:
 
 
➢ Dozvola Pilota Privatnog Helikoptera-PPL(H) - 25,000.00€ do 30,000.00€.


 
Cijene ne uključuju troškove studijskog materijala, naknada i taksa za licenciranje i ljekarski pregled.


2.1. Koje obrazovanje morate imati?


Helimaster škola ne zahtijeva formalne obrazovne kvalifikacije (školu).


2.2. Kako ćete biti obučavani?


Helimaster škola će vam kao potencijalnom kandidatu za pilota helikoptera, dati najvažnije, a to su neophodna teorijska znanja i veštine potrebni za sigurno i bezbjedno letenje. Trošak je značajan faktor u obuci u letenju i kandidat će, u našoj školi dobiti odličnu cijenu. Helimaster škola nudi i garantuje najviši kvalitet teorijske i letačke obuke, koji pruža sa visoko obrazovanim nastavnim kadrom i iskusnim instruktorima, kako helikoptera tako i instruktora na avionima.


Helimaster škola letenja je specijalizovana za obuku studenata koji, ili nemaju dovoljno vremena ili ne mogu finansijski da obezbjede svoje školovanje odjednom, pa se za njih organizuje obuka prema njihovom slobodnom vremenu i mogućnostima,. Takođe nudimo i kurseve obuke sa punim radnim vremenom i sa smještajnim u našim objektima.
 

Ako je Vaš cilj da letite iz zadovoljstava, prvi korak prema nebu je naša škola koja je savršen i logičan izbor. Za sada, Helimaster pruža kurseve obuke za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera i profesionalnog pilota i koristi sledeće vazduhoplove za obuku: helikoptere Robinson  R44 i Robinson R66 . Čak i ako je Vaš cilj karijera kao pilot aviona, obuka u našoj školi će vam pružiti odlične veštine i teorijsko znanje.


3. Uvod - Sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera - PPL (H) 


Uvod u letačku obuku i Helimaster školu letenja


Prvi korak u letačkoj obuci, da li kao letačkoj karijeri ili samo hobija radi, jeste da se prođe probni let sa našim instruktorom. Trošak je u rasponu od 300.00€ do 500.00€,  a trebao bi da traje od 30 minuta do 1 sat. Ovaj probni let će vam omogućiti da doživite fizički osjećaj letenja nakon čega ćete biti u mogućnosti da odlučite da li želite da nastavite obuku ili ne, a ono što je najvažnije je da će Vaš instruktor takođe biti u mogućnosti da napravi procjenu Vaših sposobnosti i mogućnosti da upravljate helikopterom.


Tokom početne letačke obuke uvijek ćete biti sa instruktorom letenja. Bićete naučeni osnovama leta u pripremi za svoj prvi samostalni let u aerodromskoj zoni letenja. Tokom tog vremena konsolidovaćete svoju obuku i izgraditi letačko iskustvo. Najvjerovatnije, da ćete biti spremni za svoj prvi samostalni let posle, otprilike nakon 15-20 sati letačke obuke. Međutim. svaki sledeći samostalni let mora biti odobrena od Vašeg instruktora.


Pre nego što počnete sa Vašom letačkom obukom, moraćete proći neophodne medicinske preglede i dobiti lekarsko uvjerenje -validni ljekarski sertifikat klase 1 ili 2, položiti ispite iz predmeta "Principi leta i Opšte poznavanja vazduhoplova" i trebate dobiti Autorizaciju učenika-pilota od DCV (Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva Srbije). Da bi se izdala Autorizaciju učenika-pilota morate imate lekarsko uverenje klase 1 ili 2, biti sposobni da čitate, pišete, govorite i razumete srpski ili engleski jezik.
 

Ako ste se odlučili za karijeru kao pilot aviona, to je obično vrijeme kada ćemo vas savjetovati o mogućnostima za komercijalnu obuku. Takođe ćemo predložiti da izvršite potrebne ljekarske preglede koji su više zahtjevni za profesionalne pilote kao bi provjerili da li može da zadovoljite zdravstvene standarde pre izdvajanja znatne sume novca za letačku obuku.


3.1. Prvi samostalan let


Većina studenata je spremna da pokuša svoj prvi samostalan let nakon  20-30 sati letenja. Pre nego što možete to učiniti, Vaš prvi samostalan let mora biti odobren od strane vašeg instruktora. Međutim, kako bi izbjegli bilo kakvu mogućnost subjektivnosti, morate proći test napredovanja. Tokom ovog testa, demonstriraćete instruktoru odobrenom od naše škole da kompetentno možete upravljati letelicom u svim osnovnim fazama leta. Ako prođete test, bićete u mogućnosti da izvršite Vaš prvi samostalni let.


Svoj prvi samostalan let će uključivati uvježbavanje poletanja i sletanja i opšte letenje unutar kruga aerodroma. To je u osnovi konsolidacija svega što ste naučili do tog momenta kao što su rad i djelovanje komandi leta, pravolinijski i horizonatlni let, režimi penjanje i spuštanje. Od ovog momenta ćete se fokusirati na pripreme za svoj prvi samostalan let van aerodromskog kruga gde ćete pokazati svoju sposobnost za samostalano letenje izvan kruga aerodroma, ali i dalje unutar aerodromske zone.


Prvi samostalan let u aerodromskoj zoni uključivat će uvježbavanje simuliranog otkaza motora za vrijeme kojeg ćete graditi sopstvenu procenu u slučaju vanrednih događaja u letu, simulirati upotrebu radio veze i provjere kao i obavještavanje putnika. To će takođe uključivati i kratku navigacionu vežbu do i od pilotažne zone u aerodromskoj zoni kako bi vam se omogućilo da pokažete vještine čitanja navigacijskih karata i mapa.
 
Nakon Testa napredovanja, moći ćete započeti obuku u navigacionom letenju. Vježbe navigacionog letenja omogućavaju sticanje letačkih veština koje su potrebne za sigurno letenje na udaljena mjesta, plus upravljanje gorivom, radio komunikacijom i prelaz kroz različite vazdušne prostore, kontrolisane zone i neplanirana skretanja zbog meteorološke situacije i sl., te sletanja na različite vrste podloga. Stečena znanja i vještine u vođenju vazduhoplova će omogućiti bolju pripremu za sticanje dozvola pilota privatnog helikoptera.
prije  praktičnog PPL ispita, morate provesti najmanje 46,5 sati leta kao pilot koji uključuju:
 

➢ 25 sati obuke na duplim komandama;
➢ najmanje 10 sati samostalanog leta pod nadzorom uključujući najmanje 5 sati samostalanog cross-countri leta najmanje 185 km (100NM) sa sletanjem na dva različita aerodroma od aerodroma polaska.

Takođe, morate proći ispit iz teorije, koji obuhvata sledeće predmete:

➢ VAZDUHOPLOVNE PROPISE,
➢ NAVIGACIJU,
➢ PERFORM ANSE I PLANIRANJE,
➢ METEOROLOGIJU,
➢ OPERATIVNE PROCEDURE,
➢ KOMUNIKACIJU,
➢ OPŠTE POZNAVANJE VAZDUHOPLOVA,
➢ PRINCIPE LETA i 
➢ LJUDSKE MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA.
 
Iako je minimalni uslov za izlazak na praktičan ispit 46,5 sati, prosječan pilot spreman je za polaganje praktičnog ispita u vazduhu za privatnog pilota nakon otprilike 55 do 60 sati letenja. Možete položiti teorijski deo ispita za sticanje PPL dok još imate 16 godina, međutim, ne možete pristupiti praktičnom delu ispita do svog 17. rođendana.


4. Test za dozvolu pilota privatnog helikoptera/aviona (PPL (H)/(A))


Vi ćete pokazati svoju vještinu letenja autorizovanom ispitivaču DCV na praktičnom ispitu u vazduhu gde ćete imati dio koji uključuje navigaciono letenje sa dva ili više sletanja/prekretnih orijentira na marš-ruti. Vi ćete biti u stanju da pokažete da možete da preusmjerite let na alternativne lokacije, a sveukupno, dokazati nadležnom ispitivaču planiranje i upravljanje letom, poštujući sve procedure i pravila, navigaciju, rad sa radiom i vazduhoplovne vještine pre uspješno završenog leta.


Nakon što prođete praktičan ispit u vazduhu za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera/aviona, biće vam izdata dozvola koja omogućava da letite bilo gde unutar EASA (European Aviation Safety Agency) zemalja, samostalno ili s privatnim putnicima u dnevnim,vizuelnim meteorološkim uslovima. Vi više neće zahtijevati od vašeg instruktora dozvolu za obavljanje leta kao pilot.


Nadam se da sam vam dobar deo procedure objasnio, a za sva pitanja možete mi pisati ili me pozvati telefonom.


Srdačan pozdrav,
Goran Krneta
+381 65 29  0 29 29