OBJAVITE

Helikopter R44 Raven II, škola letenja u Beogradu

Helikopter R44 Raven II, škola letenja u Beogradu

Kategorija

Osnovne informacije

Cijena

555.000 KM

Količina

2

Stanje

Korišteno

Obnovljen

05.12.2018 u 14:01

OLX brza dostava

ZAPOČNI NARUDŽBU

Stanje artikla

NEMA OSTECENJA

Zamjena

Korisnik ne želi zamjenu za ovaj artikal.

Brend

Ostale informacije

Vrsta oglasa
Prodaja
Datum objave
OLX ID
31935411
Broj pregleda
51070

Helikopter R44 Raven II, škola letenja u Beogradu



Uslovi prodaje

Helikopter je odmah raspoloziv sa mogucnoscu skolovanja pilota na ovom helikopteru do PPL (H) ili CPL (H),

Kratki opis

Helikopter R44 Raven II, škola letenja za pilote helikoptera

Detaljni opis

REGISTRACIJSKA OZNAKA:  YU-HFK

SERIJSKI BROJ: 10335

GODINA PROIZVODNJE: 2004

BOJA: CRNA

GENERALNI REMONT: 2016

UKUPNO VREME LETENJA(TTSN) 2170 ČASOVA

VREME LETENJA OD GENERALNOG REMONTA(OVERHAUL) (TTSO): 370 ;ASOVA

OSTALO VREMENA LETENJA: 1830 ČASOVA I 10 GODINA 

ODRZAVANJE: U OVLAŠĆENOM ROBINSON HELICOPTERS SERVISU - BALKAN HELICOPTERS

CENA: 550,000.00 KM (283,000.00 EUR)

INFORMACIJE NA BROJ: +381 65 29 0 29 29, e-mail: helimasterserbia@gmail.com

Nakon kupovine helikoptera mogućnost školovanja na njemu, ili možete da postanete pilot helikoptera i bez kupovine , sve informacije na prikazani broj telefona i E mail, naravno, školovanje (letački dio obuke) može da se izvede u Beogradu ili u Bosni i Hercegovini.

 

Poštovani ,U nastavku je procedura za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera .

Koliko je vremena potrebno?


Vreme potrebno za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera može zavisiti od niza faktora kao što su da li pohađate obuku sa maksimalnim angažovanjem ili na ad hoc osnovi, dostupnosti helikoptera, vremena i, naravno vaše finansijske situacije. Prosečan student će bitu spreman za izlazak na završni ispit za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera nakon otprilike 55-60 sati. Ako završi obuku na ad hoc osnovi, recimo jedan sat nedeljno, to će potrajati nešto više od 12 meseci. Obuka sa punom vremenom angažovanja trajala bi oko 3-4 meseca.


Obuka stečena u drugim ATO( Approved training  organisation) može biti priznata u ATO HELIMASTER po prethodnom odobrenju vazduhoplovnih vlasti. Imaocima pilotske dozvole ili odgovarajućih ovlašćenja za avione, ultralake avione, ultralake vazduhoplove sa fiksnim krilima i pokretnim aerodinamičkim kontrolnim površinama koje deluju u sve tri dimenzije, ultralaki helikoptere, žiroplane, jedrilice, jedrilice sa sopstvenim pogonom ili samopoletajuće jedrilice, može se priznati 10% ukupnog naleta ostvarenog kao PIC na takvim vazduhoplovima, ali maksimalno do 6 sati u nalet koji se zahteva za dobijanje PPL(H).
 
Koliko će to koštati?  
                                
Trošak obuke za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera će biti značajan faktor u donošenju odluka. Cena će varirati u zavisnosti od tipa vazduhoplova na kojem letite (sofisticiraniji helikopter/l-veća cena), koliko često letite (vršenje obuke tokom dužeg perioda uvek će značiti više sati kako bi se postigao cilj) i brzine kojom učite. 
 

Sledi grubi prikaz cene dobijanja dozvole:
 
 
➢ Dozvola Pilota Privatnog Helikoptera-PPL(H) - 25,000.00€ do 30,000.00€.


 
Cene ne uključuju troškove studijskog materijala, naknada i taksa za licenciranje i ljekarski pregled.


Koje obrazovanje morate imati?


Helimaster škola ne zahtijeva od bilo koje lice koje se obučava za pilotsku dozvolu da ima formalne obrazovne kvalifikacije.


Kako ćete biti obučavani?


Helimaster škola će vam kao potencijalnom pilotu, dati najvažnije, a to je da steknete neophodna teorijska znanja i veštine potrebna za sigurno i bezbedno letenje. Trošak je značajan faktor u obuci u letenju i student će, u našoj školi dobiti odličnu cenu. Helimaster škola nudi i garantuje najviši kvalitet teorijske i letačke obuke, koji pruža sa visoko obrazovanim nastavnim kadrom i iskusnim instruktorima,kako helikoptera tako i instruktora na avionima


Helimaster škola letenja je specijalizovana za obuku studenata koji, ili nemaju dovoljno vremena ili ne mogu finansijski da obezbede svoje školovanje odjednom, pa se za njih organizuje obuka prema njihovom slobodnom vremenu i mogućnostima,. Takođe nudimo i kurseve obuke sa punim radnim vremenom i sa smeštajnim u našim objektima.
 

Ako je Vaš cilj da letite iz zadovoljstava i kao prvi korak prema nebu onda je naša škola savršen i logičan izbor. Za sada, Helimaster pruža kurseve obuke za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera i profesionalnog pilota i koristi sledeće vazduhoplove za obuku: helikoptere Robinson  R44 i R66 . Čak i ako je Vaš cilj karijera u avijaciji, obuka u našoj školi će vam pružiti odlične veštine i teorijsko znanje.


Uvod - Sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera 
Uvod u letačku obuku i Helimaster školu letenja


Prvi korak u letačkoj obuci, da li kao letačkoj karijeri ili samo hobija radi, jeste da se prođe probni let sa našim instruktorom. Trošak je u rasponu od 300.00€ do 500.00€,  a trebao bi da traje od 30 minuta do 1 sata.Ovaj probni let će vam omogućiti da doživite fizički osećaj letenja nakon čega ćete biti u mogućnosti da odlučite da li želite da nastavite obuku ili ne, a ono što je najvažnije je da će Vaš instruktor takođe biti u mogućnosti da napravi procenu Vaših sposobnosti i mogućnosti da upravljate letelicom.


Tokom početne letačke obuke uvek ćete biti sa instruktorom letenja. Bićete naučeni osnovama leta u pripremi za svoj prvi samostalni let u aerodromskoj zoni letenja. Tokom tog vremena konsolidovaćete svoju obuku i izgraditi letačko iskustvo. Najverovatnije, da ćete biti spremni za svoj prvi samostalni let posle, otprilike 15-20 sati letačke obuke. Međutim. svaki sledeći samostalni let mora biti odobrena od Vašeg instruktora.


Pre nego što počnete sa Vašom letačkom obukom, moraćete proći neophodne medicinske preglede i dobiti lekarsko uverenje -validni lekarski sertifikat klase 1 ili 2, položiti ispit iz principa leta, opšteg poznavanja vazduhoplova i trebate dobiti Autorizaciju učenika-pilota od DCV(Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva).Da bi se izdala Autorizaciju učenika-pilota morate imate lekarsko uverenje klase 1 ili 2, biti sposobni da čitate, pišete, govorite i razumete srpski ili engleski jezik.
 

Ako ste se odlučili za karijeru u avijaciji, to je obično vreme koje ćemo vas savetovati o mogućnostima za komercijalnu obuku. Takođe ćemo predložiti da izvršite potrebne lekarske preglede koji su više zahtevni za profesionalne pilote kao bi proverili da li može da zadovolji zdravstvene standarde pre izdvajanja znatne sume novca za letačku obuku.


Prvi samostalan let


Većina studenata je spremno da pokuša svoj prvi samostalan let nakon izvršenja 20-30 sati letenja. Pre nego što možete to učiniti, Vaš prvi samostalan let mora biti odobren od strane vašeg instruktora. Međutim, kako bi izbegli bilo kakvu mogućnost subjektivnosti, morate proći test napredovanja. Tokom ovog testa, demonstriraće instruktoru odobrenom od naše škole da kompetentno možete upravljati letelicom u svim osnovnim fazama leta. Ako prođete test, bićete u mogućnosti da izvršite Vaš prvi samostalni let.


Svoj prvi samostalan let će uključivati uvežbavanje poletanja i sletanja i opšte letenje unutar kruga aerodroma. To je u osnovi konsolidacija svega što ste naučili do tog momenta kao što su rad i delovanje komandi leta, pravolinijski i horizonatlni let, režimi penjanje i spuštanje, Od ovog momenta, ćete se fokusirati na pripreme za svoj prvi samostalan let van aerodromskog kruga gde ćete pokazati svoju sposobnost za samostalano letenje izvan kruga aerodroma, ali i dalje unutar aerodromske zone.


Prvi samostalan let u aerodromskoj zoni uključivati će uvežbavanje simuliranog otkaza motora za vreme kojeg ćete graditi sopstvenu procenu u slučaju vanrednih događaja u letu, simulirati upotrebu radio veze i provere kao i obavještavanje putnika. To će takođe uključivati i kratku navigacionu vežbu do i od pilotažne zone u aerodromskoj zoni kako bi vam se omogućilo da pokažete veštine čitanja mapa.
 
Nakon Testa napredovanja, moći ćete započeti obuku u navigacionom letenju. Vežbe navigacionog letenja omogućavaju sticanje letačkih veštine koje su potrebne za sigurno letenje na udaljena mesta,plus upravljanje gorivom, radio komunikacijom i prelaz kroz različite vazdušne prostore, kontrolisane zone i neplanirana skretanja zbog meteorološke situacije i sl., te sletanja na različite vrste podloga. Stečena znanja i veštine u vođenju vazduhoplova će omogućiti bolju pripremu za sticanje dozvola pilota privatnog helikoptera.
Pre preduzimanja praktičnog PPL ispita, morate provesti najmanje 46,5 sati leta kao pilot koji uključuju:
 

➢ 25 sati obuke na duplim komandama;
➢ najmanje 10 sati samostalanog leta pod nadzorom uključujući najmanje 5 sati samostalanog cross-countri leta najmanje 185 km (100NM) sa sletanjem na dva različita aerodroma od aerodroma polaska.

Takođe, morate proći ispit iz teorije, koji obuhvata sledeće predmete:

➢ VAZDUHOPLOVNE PROPISE,
➢ NAVIGACIJU,
➢ PERFORM ANSE I PLANIRANJE,
➢ METEOROLOGIJU,
➢ OPERATIVNE PROCEDURE,
➢ KOMUNIKACIJU,
➢ OPŠTE POZNAVANJE VAZDUHOPLOVA,
➢ PRINCIPE LETA i 
➢ LJUDSKE MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA.
 
Iako je minimalni uslov za izlazak na praktičan ispit 46,5 sati, prosečan pilot spreman je za polaganje praktičnog ispita u vazduhu za privatnog pilota nakon otprilike 55 do 60 sati letenja. Možete položiti teorijski deo ispita za sticanje PPL dok još imate 16, međutim, ne možete pristupiti praktičnom delu ispita do svog 17. rođendana.


Test za dozvolu pilota privatnog helikoptera/aviona (PPL)


Vi ćete pokazati svoju veštinu letenja autorizovanom ispitivaču DCV na praktičnom ispitu u vazduhu gde ćete imati deo koji uključuje navigaciono letenje sa dva ili više sletanja/prekretnih orijentira na marš ruti. Vi ćete biti u stanju da pokažete da možete da preusmerite let na alternativne lokacije, a sveukupno, dokazati nadležnom ispitivaču planiranje i upravljanje letom, poštujući sve procedure i pravila, navigaciju, rad sa radiom i vazduhoplovne veštine pre uspešno završenog leta.


Nakon što prođete praktičan ispit u vazduhu za sticanje dozvole pilota privatnog helikoptera/aviona, biće vam izdata dozvola koja omogućava da letite bilo gde unutar EASA (European Aviation Safety Agency) zemalja, samostalan ili s privatnim putnicima u dnevnim,vizuelnim meteorološkim uslovima. Vi više neće zahtevati od vašeg instruktora dozvolu za obavljanje leta kao pilot.


Nadam se da sam vam dobar deo procedure objasnio, a za sva pitanja možete mi posati ili pozvati telefonom.


Srdačan pozdrav,
Goran Krneta
+381 65 29  0 29 29