OBJAVITE

BMW 530d xdrive F11 Touring 2012 190KW

BMW 530d xdrive F11 Touring 2012 190KW

Kategorija

Osnovne informacije

Cijena

53.500 KM

Stanje

Korišteno

Obnovljen

Prije 6 dana

Zamjena

Korisnik ne želi zamjenu za ovaj artikal.

Informacije o vozilu

Godište

2012

Kilometraža

171.000

Gorivo

Dizel

Detaljne informacije

Gorivo
Dizel
Broj vrata
4/5
Godište
2012
Kilometraža
171000
Kubikaža
3.0
Tip
Karavan
Konjskih snaga
258
Kilovata (KW)
190
Masa/Težina (kg)
1980
Pogon
Sva četiri
Emisioni standard
Euro 5
Veličina felgi
18
Transmisija
Automatik
Broj stepeni prijenosa
8+R
Boja
Crna
Muzika / ozvučenje
DVD-MP3 plus LCD display
Parking senzori
naprijed/nazad
Registrovan do
01/2019
Godina prve registracije
2013
Broj prethodnih vlasnika
1
Posjeduje gume
Ljetne i Zimske
Svjetla
LED
Zaštita/Blokada
Električna+mehanička
Sjedećih mjesta
5
ABS
Airbag
Alarm
Alu felge
Auto kuka
Centralna brava
DPF/FAP filter
Daljinsko otključavanje
Digitalna klima
Dvozonska klima
ESP
El. podizači stakala
Električni retrovizori
Grijanje u sjedištima
Klima
Komande na volanu
Koža
Metalik
Navigacija
Ocarinjen
Panorama krov
Park assist
Registrovan
Servisna knjiga
Servo volan
Start-Stop sistem
Tempomat
Turbo
Šiber
Prikaži još detalja

Ostale informacije

Vrsta oglasa
Prodaja
Datum objave
OLX ID
31004402
Broj pregleda
137

BMW 530d xdrive F11 Touring 2012 190KW



Kratki opis

Registrovan BH table

Detaljni opis

062-959-804
Damir
Živinice

ko sam pogledati na web ispod
www.rkmdoo.com
upit poslati na mail ispod
info@rkmdoo.com

Auto licno kupljeno od prijatelja u Njemackoj licno sebi 

Ostalo sve po dogovoru

datum proizvodnje:
10/2012

Oprema. Tesko je nabrojati, ali cu probati

Dodatan opis:

Auto nije bilo predmet kupovine radi dalje prodaje. 
Razlog prodaje: Kupio sam ga sa 103.000 km i za godinu dana sam presao 70.000 km.

Auto posjeduje sledeću opremu koliko se razumim.

3.0 dizel motor sa dvije turbine odnosno twin turbo
190 kw odnosno 256 KS
xdrive, pogon na četiri točka

- servisi i ostalo naravno sve uradjeno 9/2018 sledeći ulje 30.000 pregled 60.000 kočnice 43.000 diskovi 60.000
pogono na četiri točka, odnosno automatski je uvijek 4x4, nema prebacivanja uvijek je pogon na četiri točka
- mjenjač je 8 brzina + rikverc automatik, pri brzini 160km/h motor radi na 1800 obrtaja.
- mjenjač je automatski a ima i mogućnost ručno prebacivanje, kako na mjenjaču a isto tako i na volanu se mogu u svakom trenutku prebacivati brzine.
- auto ima 5 modela vožnje, eco, confort, confot+, sport i sport+. koje je potpuno automatski samo je dovoljno izabrati mod koji hoćeš te se auto odma tako i ponaša.
- auto ubrzava od nula do 100km za 6 sekundi uvijek, dok mu od 0 do 200 treba 25 sekundi, hoću da kazem ako ga vozis normalno ono je kao i svako drugo, ali ako hoces brzinu ili sport onda smijem reci brutalan.
- boja crna sa crnim zatamljenim zadnjim dijelom, a kako mijenja neznam, znam da je nakad potpuno crn a nekada malo, i da ima u staklima kako je vrijeme vani ili svijetlo da to svjetlo ne dolazi unutra bilo stakla od prozora bilo retrovizori, sve automatski.
- šiber i panorama, šiber je pola auta dok je ponorama cijelim dijelom gdje se sjedi u unutrašnjosti.
- KUKA, auto ima automatsku kuku, gdje je dovoljno pritisnuti izadji i ona dodje negdje ispod, ovako se ne vidi da ima.
- NAVIGACIJA, velika i cini mi se najveca sto ima u ovoj seriji, 
internet, 
bluetooth, 
USB slot, 
svoj HDD disk, 
cd, dvd, filmovi dvd, 
to je sve preko te navigacije koja je cim se predje granica austrija ili njemačka pokaze sta je to zapravo, čudo, a u Bosni klasična navigacija, priključak i nosač za iphone original, 
- ConnectDRIVE je aktivan kao i SOS za hitne slucajeve.
- GEPEK, moguće otvarati cio gepek, ili samo staklo na gepeku bez da se gepek dize cio, moze preko kljuca otvarati zatvarati, prelazom nogom ispod auta itd.
- UNUTRAŠNJOST, komplet crna koža, koje je sto se mene tice u novom i originalno stanju, jer ga je i vozio prije mene samo jedan direktor u njemačkoj, znaci jedna osoba. tako da je taj dio, neznam da li ima bilo koja ogrebotina ili neko ostecenje, nisam primijetio a nije prepravljano. LED crvene dijode u unutrašnosti vozila za ambijent, dok je sa vanjske strane na bravama osvijetljeno.
- SJADALA, sve je automatski i elektricno, zapamtis sebi pozicije, kad izadjes od radi jedno kad palis on sve vrati na tvoju pozicju, sjedala imaju grijanje i hladjenje, 
- SVJETLA, potpuno savrsenstvo, od pracenja zavoja, same regulacije, pojacavanja, promjena boje, dovoljno je samo na autosvjetla ostaviti, i sam sve radi, bila da je dan noc kisa magla, senzori. Svjetla na ručkama vrata, 
- GUME, zimske kupljene u 1/2018 245-45-r18 dok su ljetne kupljene 8/2018 245-45-r18 na alu originaln felgama.
- DVA ključa iste funkcije, servisna knjiga, iako servisna knjiga za BMW više ne vazi samo kljuc i na osnovu kljuca se isčitava svo stanje vozila, čak za servis ne treba auto nego samo kljuc.
- START STOP, paljenje i gašenje auta nije na ključ, nego na dugme, znači ključ je u džepu ili blizini auta i samo start nema klasične brave za paljenje.
OSTALO; proklizavanja, izduvni sistem, udobnost, zračni ovjes, to je previse za opisat.ž

Prosječna potrošnja dizel goriva je 7,5 L; nekad manje nekad više ali to je najrealnije i tačno. Po Bosni je to 7,5 L dok na otvorenom putu 6-7 L, a kad vozim ljudski ide na 9 L, a auto je u normalnoj vožnji na 5,5 L normalno.

Siguno porijeklo vozila, signurno vozilo koje je kupljeno za porodicu, vozilo koje je kupljeno da ima opremu koju zelim, a na procjeni vozila u njemačkoj njegova cijena je puno vece od one koja se nudi na njemackim stranicama.