OBJAVITE

BMW F650CS Scarver BMW F 650 CS

BMW F650CS Scarver BMW F 650 CS

Kategorija

Osnovne informacije

Cijena

5.350 KM

Stanje

Korišteno

Obnovljen

Prije 3 dana

Stanje artikla

STANJE IZUZETNO, BEZ SKRIVENIH MANA. SJEDIŠTE TEK PRESVUČENO CRNIM MOTO PLATNOM SA ŽUTIM ŠAVOVIMA U BOJI MOTORA....

Zamjena

Korisnik ne želi zamjenu za ovaj artikal.

Brend

BMW

Detaljne informacije

Tip/Vrsta motocikla
Touring
Godište
2003
Kilometraža
30 000
Način hlađenja
Vodeno
Model
BMW F650CS Scarver
Vrsta mašine (broj taktova)
4T
Kubikaža (ccm)
650
Konjskih snaga
50
Masa/Težina (kg)
189
Transmisija
Manuelni
Zadnja guma (inch)
17
Prednja guma (inch)
17
Boja
Žuta
Prikaži još detalja

Ostale informacije

Vrsta oglasa
Prodaja
Datum objave
OLX ID
30021985
Broj pregleda
1899

BMW F650CS Scarver BMW F 650 CS



Kratki opis

Motocikl BMW F650CS Scarver BMW F 650 CS

Detaljni opis

MOTOR JE IZUZETNO OČUVAN, REGISTRACIJA ISTEKLA i BIĆE UREDNO ODJAVLJEN, BH PAPIRI.

ZAMJENE ISKLjUČENE!!!


Na sebi svojstven način BMW je modelom Scarver zašao u nešto novo, pa čak i revolucionarno. Nekonvencionalan dizajn je prisutan na svakom detalju.

Već sama pozicija rezervoara u slučaju Scarvera je lažna. Pravi rezervoar se nalazi ispod sjedišta, a svoje mjesto je ustupio praktičnom udubljenju u kome se standardno nalazi priručni ranac sa prozirnim dijelom za smještaj auto-karte.

Sasvim jednostavno vađenje ranca ostavlja prostor za odlaganje kacige, koja se tu može i zaključati.

Zadnji nosač trpi opterećenje od 5 kilograma, a BMW je pripremio i cijelu paletu dodatne opreme za duža putovanja.

Na temu instrumentacije BMW se odlučio za analognu sa upadljivim grafičkim rješenjem. Ručice su dugačke, ali već na prvi pogled tanke. Raspored i veličina prekidača na upravljaču je korektan.

BMW je poprilično ponosan i na jednocilindarski agregat koji ima ukupno 652 kubna centimetra radnog prostora. Tu je i geometrija klipa i komore za sagorijevanje preuzeta direktno od šestocilindraša koji se ugrađuje u M3. Uz elektronski kontrolisano ubrizgavanje i paljenje 189 kilograma teški motocikl pokreće sa 50 konjskih snaga. Ekolozi mogu biti potpuno mirni uz trostazni katalizator u izduvnom sistemu.

Prenos snage je povjeren petostepenom mjenjaču, a za pogon, BMW je posegao ka neuobičajenom zupčastom remenu. Prednja remenica je izrađena od sinterovanog materijala dok je zadnja hladno presovani nerđajući čelik. Prednosti ovog relativno neobičnog pogona su manji gubici, manja buka, gotovo dvostruko duže trajanje od lančanog a i sasvim praktično odsustvo masnih dijelova.

I oslanjanje zadnjeg točka je nekonvencionalno. Jednostruko oscilujuće rame je od aluminijuma i oslonjeno na centralni amortizer. Prednji kočioni disk prečnika 300 milimetara steže četvoroklipna Brembo plivajuća čeljust, dok je na zadnjem točku dvoklipna čeljust sa diskom od 240mm. Opcija kočionom sistemu je i ABS. Fabrički pneumatici su Metzeler od 17 inča.

Scarver bar u reklamnom materijalu dosta obećava. Touring klasa koja bi u gradu trebala posjedovati svu agilnost, a na otvorenom putu brzinu i preciznost. Iako vizuelno djeluje visok sa konsekventno visokim težištem, Scarver niskim položajem rezervoara ali i vozačkog sjedišta negira ovaj utisak. Objektivno, veoma je stabilan pri malim i srednjim brzinama što ga čini sasvim primjerenim za gradsku vožnju. Agregat sa tipičnim jednocilindarskim negodovanjem na male obrtaje, znatno bolje i kultivisanije se ponaša u zonama preko 2.800 obrtaja. BMW uz ovaj agregat nudi i jednostavno limitiranje snage na 34 konjske snage namijenjeno početnicima, koje se u ovlaštenim servisima lako uklanja. Neobični tihi zvuk koji dopire iz zadnjeg dijela podsjeća na specifični remeni pogon BMW-a.

Scarver koči silovito uz lako doziranje željene sile kočenja, ali pri snažnim usporenjima duga teleskopska prednja viljuška pokazuje tragove blage nestabilnosti. Položaj vozača je maksimalno korektan ukoliko je visine do 190 centimetara. Nakon toga koljena dolaze previsoko.

Za svoju kategoriju jednocilindraša, Scarver bilježi odlične vrijednosti performansi. Do 100 km/h ubrzava za 4,2 sekunde, a maksimalna brzina se zaustavlja na brojci od 180. Uz velik maksimalni obrtni moment od 62 Nm, agregat linearno isporučuje snagu bez neprijatnog naglog prirasta. Pri tom ostaje sasvim ekonomičan sa 3,8 litara bezolovnog benzina sa kojima se zadovoljava pri konstantnoj brzini od 100 kilometara na čas.

Scarver je definitivno motocikl na kome se uživa u opuštenoj i sigurnoj vožnji.