OBJAVITE

XCode ATM Chiptuning DPF EGR Remap Chip tuning Cip FAP

XCode ATM Chiptuning DPF EGR Remap Chip tuning Cip FAP

Kategorija

Osnovne informacije

Količina

1

Obnovljen

26.01.2019 u 18:37

Detaljne informacije

Chip tuning/Remap
Ostale autotuning usluge

Ostale informacije

Vrsta oglasa
Prodaja
Datum objave
OLX ID
28197581
Obnovljen
26.01.2019 u 18:37
Broj pregleda
5433

XCode ATM Chiptuning DPF EGR Remap Chip tuning Cip FAP



Kratki opis

Cipovanje Tunning AGR FAP DTC Swirl Flaps Decat Adblue Hott start Lambda START/STOP Launch Anti lag Vmax

Detaljni opis


XCode-electronic / ATM Chiptuning

Chiptuning - Remap
Softversko uklanjanje EGR/AGR
Softversko uklanjanje DPF/FAP, Regeneracija
Hott start
Decat
AdBlue
Vmax
Swirl Flaps
START / STOP System
DTC
Anti lag
Launch control
Pop & bang / crackle map
Hard Cut limiter (diesel)
Dijagnostika
...
ZA SVE USLUGE DOBIJETE RACUN I GARANCIJU!

Za sve informacije obratite nam se na:
    +387 65 367 387 (Viber, WhatsApp, poziv, poruke)
+387 65 487 470 (Viber, WhatsApp, pozivi, poruke)
    olx.ba poruke
FB Page: ATM Chiptuning XCode-electronic
Insta: xcodeelectronic_atm_chiptuning
Kontakt osoba: Vladimir

Officialna stranica ATM chiptuning kompanije:
ATM-Chiptuning Eemnes
Eemweg 31-08
3755 LC Eemnes
Nederland


    Ponosni smo sto pripadamo ATM kompaniji koja je vodeća kompanija u izgradnji sopstvenih chiptuning softvera. Iz njih proizilaze najbolji rezultati na Vašim automobilima. ATM inženjeri i programeri su visoko kvalifikovani i svaki softver dovode do perfekcije. Takođe su usavršeni da izvuku maksimum bezbjednu i visoko kvalitetnu mapu kako za dizel tako i za benzin vozila.

    Svi softveri se prave na osnovu parametara vozila, svi naši softveri su dyno testirani.
Svaki auto koji izadje iz fabrike na softveru ima "lufta" da se poveća snaga. Na turbo motorima snaga može da se poveća od 20 do 40%. Na vozilima bez turbine snaga se moze podići za 10%. 

    Da na kraju naglasimo na tržištu postoje mnogi majstori koji koriste brze i loše mape pa čak i bazu softvera i mapa kupljenih na (EBAY-U) , prije chiptuninga valjalo bi se raspitati kome vozite automobil, možda je na nekim mjestima jeftinije ali u svakom slučaju može biti loše za vaš automobil. Savjet je da posjećujete predstavnike renomiranih tjunerskih firmi.


  • Šta je to Chiptuning
  • Chiptuning je proces modifikacije softvera u računaru motora (ECU-a), a u cilju bolje optimizacije rada motora, što se prije svega ogleda u povećanju konjskih snaga, i što je mozda značajnije obrtnog momenta automobila, ekonomičnosti i poboljšanju emisije izduvnih gasova.
  •  Kako izgleda proces Chiptuning-a?
  • Proces obuhvata najprije dijagnostikovanje trenutnog stanja vozila, Dyno testove i očitavanje parametara i snage motora u originalnom stanju. Slijedi modifikacija softvera, nakon čega se serijom konačnih Dyno testova i proverom dijagnostičkih parametara ispituje dobijeni rezultat i vrši kontrola da bi se izbjegle skupe posledice.
  •  Zašto svakom automobilu treba poseban softver?
  • Ono što se mora naglasiti, ne postoji univerzalni softver koji može da radi i postiže isti efekat u svakom automobilu, jer ni jedan automobil nije u istom stanju, pa ni oni sa fabričke trake. Proizvođačima treba previše vremena i novca da bi individualno razvijali svaki motor. Stoga oni obezbeđuju prostor za modifikaciju. Osnovni alat profesionalne tjunerske kuće je Dyno tester kojim tjuner pre početka bilo kakve modifikacije ispita pravo stanje komponenti motora, a zatim tom stanju prilagodi novi softver.
  •  Koliko traje Chiptuning proces?
  • Proces profesionalno odrađenog Chiptuninga traje u proseku do 4 sata. Treba imati na umu da se svaki automobil individualno prilagođava i često ga je potrebno više puta testirati dok rezultat ne bude savršen. Vraćamo automobile kada parametre motora dovedemo u željeni, odnosno idealan, položaj.    
  •  Da li je Chiptuning štetan za motor?
  • Ne, osim ako se uradi neprofesionalno sa lošim alatom i lošim mapama. Stage 1 remap se radi u sigurnosnim granicama i 100% je pouzdan i garantuje dug životni vek motora.   
  • Koje su prednosti Chiptuninga?
  • Prednosti su mnogobrojne, a izdvajamo:
  • veće uživanje u vožnji
  • bezbednije (sigurnije) preticanje
  • više obrtnog momenta (kada je automobil pod teretom, prikolica...)
  • manja potrošnja goriva    
  • Koji su nedostaci Chiptuninga?
  • Može zvučati čudno ali nedostaci ne postoje.   
  • Koje su posledice za fabričke garancije?
  • Chiptuning je potpuno nevidljiv za sve dilere i nema razloga za istek garancije. Pored toga:
  • Remap se u svakom trenutku moze poništiti i vratiti na originalan
  • Većini proizvođača ne smeta chiptuning ako je profesionalno izveden   
  • Zašto postoje velike razlike u ceni Chiptuninga?
  • Tjuneri koji rade sa univerzalnim podešavanjima ne mogu postići isti rezultat kao što se postiže finim podešavanjima. Da bi dobili visok rezultat mnogi previše isforsiraju određene parametre kao što je turbo pritisak, što naravno nije dobro za motor.
  • Ljudi često pitaju kako to da tjuner X ima isto konjskih snaga kao tjuner Y a košta dosta jeftinije. Odgovor je jednostavan, u pitanju je drugačija modifikacija koja daje približno identičan rezultat, ali razlika je u pouzdanosti, voznim osobinama, potrošnji goriva itd. Jeftinije je u ovom slučaju skuplje.
  • Softver automobila je celina u čiji razvoj fabrike ulazu milione evra, a Vama neko nudi modifikaciju istog za par desetina evra i pri tom ima zaradu.
  • Osnovni alat profesionalne tuning kuce su Dyno testeri poslednje generacije i najsavremenija kompjuterska oprema vrhunskih proizvođača, a to nije jeftina investicija. Zainteresovani klijent se pre svega mora dobro raspitati za reputaciju i postupak rada tjunerske kuće.
 
   DPF / FAP OFF - isključivanje filtera dizelskih čestica tako da se isti može i fizički odstraniti a motor ce raditi normalno bez ikakvih posledica a pri tome će te uštedjeti mnogo novca jer su filteri jako skupi a zamjenom Vam niko ne garantuje da se greška neće javiti ponovo nakon nekog vremena.
Sve veći broj uveženih polovnih vozila ima ugradjen Diesel Particle Filter ili skraceno DPF, koji po prelasku na domaće uslove eksploatacije, počinju da stvaraju glavobolje svojim vlasnicima. Naime DPF filter se zapuši, usled više faktora među kojima su i prljavo gorivo, predjena kilometraža, stil vožnje itd. Ono sto karakteriše vozilo koje ima zapušen partikular filter je drastičan gubitak snage što u mnogome utiče na bezbednost u saobraćaju. Kako je čišćenje istog samo privremeno rješenja a zamena prilazi cifri od 1000e počeli smo da nudimo uslugu gašenja DPF I FAP filtera (trajnog uklanjanja filtera).
Filter se ukloni fizički sa izduvnog sistema, a softver motornog računara se prilagodi da više ne obraća pažnju na senzore diferencijalnog pritiska na ulazu i izlazu iz filtera. Na taj način se izbjegava mogućnost da auto u vožnji padne u "safe mode" u kojem ima smanjenu snagu.
                                         
   EGR OFF - EGR - je ventil koji služi za regeneraciju izduvnih gasova kad auto radi u mjestu a prvenstveno sluzi kao aspekt zaštite okoline, u većini slučajeva nije dovoljno samo mehanički blokirati EGR nego se isti mora ugasiti u motornoj elektronici jer ona prepoznaje da je EGR pokvaren i često se desi da motor radi u rezervnom modu ili u najboljem slučaju imate indikaciju greške putem lampice na instrument tabli. Mi nudimo rješenja koja omogućuju trajno ukljanjanja EGR ventila bez ikakvih poslijedica na rad motora.
                                       
   HOT / COLD START - Još jedan problem koji uspješno rješavamo modifikacijom motorne elektronike je taj da na određenim automobilima pored toga što je motor mehanicki 100% ispravan desi se da kad je topao tj na radnoj temperaturi ili kad je hladan a naročito zimi morate dugo da alnasujete da bi se motor pokrenuo, to se dešava iz razloga fabričke nesavršenosti software-a koja ne može da predvidi promjenu parametara zbog habanja motora.. Mi u ovom slučaju imamo rješenja vrlo efikasna a naši rezultati su 100% rješenje vaših problema.
  
   LAMBDA OFF - Lambda senzor je senzor koji se nalazi u auspuhu a govori motornoj elektronici kakav je kvalitet smješe tj odnosa benzin / zrak u cilindru motora. Često se desi da se ove sonde pokvare ili da daju pogrešne podatke a to rezultira velikim padom snage motora, enormnim povećanjem potrošnje kao i signalizacijom greške na instrument tabli. Mi Vam nudimo opciju kojojm u samom Software-u isključimo potrebu za lambda sondom a motor nakon toga radi bez ikakvih problema. Problem sa lambda sondama je obicno na benzinskim motorima a narocito na turbo benzinskim motorima.

   Uklanjanje motornih grešaka - Greške motornog računara poznatije kao DTC su alpha numerički kodovi koje motorni računar registruje kad se desi neki problem na vozilu. Ovi kodovi se isčitavaju preko dijagnostičkih uređaja koji se prikopčavaju na OBD džeku automobila. Svi dileri ATM chiptuning kompanije koriste profesionalne i originalne dijagnostičke uređaje koji mogu registrovati i obrisati greške na Vašim vozilima. Ako su greške stalne i ako se posle brisanja opet vraćaju, kao npr zaprljan EGR ventil ili greške vezane za partikularni filter, lambda sondu itd, a ne želite da se izlažete velikom trošku za zamjenu ovih djelova , mi imamo rešenje, softversko uklanjanje koje je trajno, i te greške će se maći kao i CHECK ENGINE lampa sa kontrolne table.

    Za ostala softverska rešenja možete nas kontaktirati...


Vas XCode-electronic / ATM Chiptuning